vrijdag 22 december 2017

Goede wensen.

 
Goede Kerst
en een voorspoedig 2018


Zal ik dit jaar wel een kerstboom neerzetten? Mijn kleine sparretje in pot heeft het sinds vorig jaar buiten goed gedaan, is zelfs flink gegroeid. Hij mag wel een weekje binnen staan.
Vinden de poezen ook leuk, vandaar dat alle versiering poezen-bestendig is.

Ik wens al mijn lezers een goede kerst toe en een voorspoedig en gezond 2018.

Van harte hoop ik dat steeds meer mensen tot het inzicht komen dat we met zijn allen deel uitmaken van de natuur en dat alles waarvan we leven vanuit de bodem komt.
Hoe belangrijk het daarom is die bodem, onze grond zo gezond, schoon en gifvrij mogelijk te maken en te houden.
Dat de politiek zich mondiaal daarvoor gaat inzetten.
Dat kinderen al groot gebracht worden met dat besef.

Veel groenplezier vooral!


11 opmerkingen:

  1. Die tuinbloggers kunnen nogal schoon wensen doen ;-)Fijne feestdagen Rob van natuurlijk rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's van de katten in de kerstsfeer. Vooral de tweede foto is een plaatje!
    Sinds een van de katten hier alweer heel lang geleden wat al te vroeg begon met het aftuigen van de kerstboom, vieren wij kerst zonder boom. Het lukt prima om kerstsfeer in huis te halen met wat zelf gefröbelde kerststukjes en wat extra kaarsen of theelichtjes.

    Bij jou mooie wens(gedachten) sluit ik me van harte aan, Zem.
    Ik wens jullie hele gezellige kerstdagen en een heel goed en gezond 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook van mij een fijne Kerst en een ongelooflijk schoon tuin- en natuurjaar 2018 vol voorspoed en gezondheid.
    Tching!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's en ohh die katten echt geweldig ! Mooie woorden en laten we toch zuinig zijn op de natuur op alles wat leeft .Ik wens je mooie kerstdagen en een heel goed 2018
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dagen Zem,! Geniet van de mensen om je heen. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie woorden Zem, maar hier kan je je aan niets anders verwachten. Dat de natuur je ook in 2018 veel vreugde mag schenken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vanmijnentwege de beste wensen voor 2018,en nog prettige feesten. En ik hop met je mee;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie de beste wensen voor 2018.
    Liefs Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Zem,
    dank je wel voor je lieve berichtje na het overlijden van mijn lieve kleinzoon Jahnay.
    ik kwam je ook een heel mooi uiteinde wensen en een heel goed begin van 2018.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Helma, wat attent van je dat je nog kans ziet te reageren!
      Ik denk geregeld aan je en stuur je dan troostrijke gedachten.
      Veel liefs van Zem.

      Verwijderen
  10. .. de kerstdagen zijn al voorbij..maar goed, die zullen vast fijn geweest zijn.. Jij ook een fijn tuinjaar toegewenst...en ook in alle andere opzichten een fijn 2018

    BeantwoordenVerwijderen