woensdag 21 december 2022

Mooie Kerstdagen en een voorspoedig 2023.



 

6 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook alle goeds.
    Veel liefs Jan(Wilde een Tuin) en Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor jullie mooi wens, Zem.
    Vanuit Drachten ook goede en gezellige kerstdagen gewenst en natuurlijk een gelukkig en vooral gezond 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Zem,
    ook voor jou en al je dierbaren een paar hele mooie dagen en alle moois en goeds voor het nieuwe jaar.
    Liefs van mij, Helma
    PS ik ben je mailadres kwijt anders had ik je meegenomen in een mail die ik naar vele had gestuurd met waarom ik een tijd afwezig was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn om van je te horen, Helma! Ik maakte me echt zorgen om je.
      Misschien kun je je mail nog sturen naar ljak.zem@gmail.com
      Liefs van Zem.

      Verwijderen
  4. Fijne Kerst voor u en de uwen, Zem. Let love rule!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een beetje later omdat ik geen meldingen krijg wanneer jij schrijft. Dus van mij geen kerstwensen meer maar een welgemeend gelukkig nieuwjaar lieve Zem. Dat 2023 je veel (tuin)plezier, geluk, liefde en een goede gezondheid mag brengen!

    BeantwoordenVerwijderen